جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره علمی مهارتی تربیت استاد، پاسخگویی به شبهات

به گزارش معاونت پژوهش بنیاد فرهنگی امامت

نشست ثبت نام شدگان دوره علمی مهارتی تربیت استاد پاسخگویی به شبهات در شامگاه چهارشنبه، ۱۲ مهر ماه با حضور جمع کثیری از ثبت نام شدگان از طلاب و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی برگزار گردید. در این نشست حجت الاسلام سجادی اهداف و ویژگی های کارگاه را بیان نمودند و در ادامه، استاد این دوره، حجت الاسلام والسلمین دکتر یزدانی در کیفیت و اهمیت برگزاری کارگاه نکاتی را یادآور شدند.

از جمله اهداف کارگاه، آشنایی با روش پاسخگویی به شبهات(امامت، وهابیت و مهدویت) و تربیت استاد و پژوهشگر و نویسنده مباحث دینی می باشد.

عناوین کارگاهی دوره : آموزش نرم افزار های اسلامی / امامت در قرآن / امامت در سنت / دسته بندی شبهات اعتقادی، تاریخی و فقهی و پاسخگویی به آنها و همچنین بررسی باورها و اعتقادات مخالفین شیعه و ادله خلافت خلفا و نقد آن می باشد.

بر همین اساس و پس از مصاحبه با متقاضیان و علاقه‌مندان شرکت در دوره علمی مهارتی تربیت استاد پاسخگویی به شبهات، که در روزهای یکشنبه ۱۶ مهرماه و سه شنبه ۱۸ مهرماه در بنیاد فرهنگی امامت برگزار گردید؛

اولین جلسه از دوره علمی مهارتی تربیت استاد پاسخگویی به شبهات در شامگاه سه شنبه، ۲۵ مهر ماه توسط استاد حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد یزدانی انجام شد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *