جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پنجاه و چهارمین جلسه دفاعیه پایان نامه سطح سه رشته امامت برگزار شد

به گزارش معاونت پژوهش مرکز تخصصی امامت اهلبیت علیهم السلام تحت اشراف حضرت آیت الله میلانی دامت برکاته؛ با مدد خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف ، پنجاه و چهارمین جلسه دفاع از پایان نامه های امامتی در مرکز تخصصی امامت اهل بیت علیهم السلام در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۳۰ با حضور حضرت آیت الله میلانی دامت برکاته برگزار شد.

این جلسه دفاعیه مربوط به پایان نامه امامت پژوه محترم حجت الاسلام جناب آقای سید علیرضا رفیعی علویجه از دانش آموختگان دوره نهم این مرکز با موضوع: «بررسی سندی و دلالی حدیث کسر اصنام بر امامت امیرالمومنین علیه السلام با تاکید بر روش مرحوم میرحامد حسین رحمه الله علیه»، با راهنمایی استاد گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد باقر مرتضوی نیا و داوری استاد فرهیخته حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسن قدردان قراملکی برگزار و با کسب نمره عالی ۱۹/۵ دفاع شد.

شایان ذکر است استقبال چشم گیر و حضور امامت پژوهان مرکز تخصصی امامت و میهمانان عزیز حوزه علمیه از نقاط برجسته این جلسه بود. همچنین نظر استاد محترم داور نسبت به این پژوهش بسیار مساعد بود؛ چنانکه ایشان متذکر شدند این پژوهش از تتبعات فراوان برخوردار است و علاوه بر آن یادآور شدند این پایان‌نامه در میان پایان‌نامه‌هایی که ایشان داوری کردند بسیار کم نظیر و به اندازه دو پایان نامه برای آن زحمت کشیده شده است.
فارغ التحصیل محترم نیز مراتب قدردانی و سپاس ویژه خود را نسبت به زحمات علمدار امامت حضرت آیت الله میلانی در برپایی مرکز تخصصی امامت اهلبیت که بستری بی بدیل برای پرورش صحیح طلاب در رشته امامت است، ابراز داشت.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *