جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مراسم اختتامیه و تجلیل از اساتید دوره نیمه تخصصی غدیر شناسی

مراسم اختتامیه و تجلیل از اساتید دوره نیمه تخصصی غدیر شناسی معاونت فرهنگی تبلیغی بنیاد فرهنگی امامت در حضور حضرت آیت الله سید علی حسینی میلانی دامت برکاته برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی امامت؛ این نشست صمیمی که در روز دوشنبه سوم مردادماه برگزار گردید، اساتید و کارشناسان این طرح در دفتر حضرت آیت الله میلانی حضور یافتند و با معظم له دیدار نمودند.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد حسینی میلانی معاون محترم فرهنگی تبلیغی بنیاد فرهنگی امامت گزارشی از اجرای موفق این طرح در فضای مجازی ارائه نمودند و از استقبال چشمگیر و ارتباط اقشار مختلف علمی (تخصصی و نیمه تخصصی) از طریق سایت این معاونت خبر دادند.
در ادامه میهمانان محترم و کارشناسان و اساتید این طرح از بیانات مهم و گهربار و توصیه های مؤسس بنیاد فرهنگی امامت بهره مند شدند.
شایان ذکر است ؛ برخی از کارشناسان محترم و اساتید، پیرامون گسترش فعالیت های این معاونت و همکاری بیشتر با فعالان فرهنگی امامتی کشور، پیشنهاداتی ارائه کردند و نیز آمادگی شان را برای ادامه همکاری با معاونت فرهنگی تبلیغی بنیاد فرهنگی امامت اعلام نمودند.
در انتهای این نشست حضرت آیت الله میلانی دامت برکاته با اهدای تقدیرنامه اساتید محترم را مورد تشویق قرار داده و از آنها تشکر و قدردانی نمودند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *